2010. szeptember 30., csütörtök

élménybeszámoló Despa-konciról

Gondolom senki előtt nem ismeretelen az a tény, hogy az egyik leghíresebb vk banda tegnap lépett fel Budapesten, így azt is gondolhatjátok, mekkora volt a sor....hallottam olyanról is, hogy egyesek az egész éjszakát kint töltötték, ami nem lehetett nagy élmény a hajnali 5-6 fokban..... nekem persze iskolám volt, olyan negyed ötre mentem ki. Már akkor olyan hosszú volt a sor, hogy belekáprázott a szemem. Szerencsére elég az elején állt a barátnőm, úgyhogy hozzá és még néhány emberkéhez csapódtam. Most nem voltam annyira meggondolatlan, hogy rövidnadrágban menjek, mint az LM.C-re, de a hosszúgatya és a bőrdzseki sem védett meg a 3órás sorbanállás alatt elszenvedett fagykároktól. Kapunyitásról ellentétes híreket olvastam, egyik helyen hatot írtak, máshol hét óra volt feltűntetve, szerencsére a korábbi időpont volt a valódi, nem is hiszem, hogy még egy órát kibírtam volna elgémberedett lábujjakkal. A sorbanállás ideje alatt megismerkedtem Szandival, aki vidélről jött föl, és a koncert után ment vissza, másnap meg neki is suli..... Nagyon arany lány. Találkoztam még Sorával, aki annyira nem szereti a polgári nevét, hogy el sem mondta. Kedden osztogattak a körtéren monster energiaitalt, gondoltam, milyen jó lesz, felpörget, juhhé! hát.... fél literes volt, annyit meg nem akartam meginni, mert hát ki tudja, mikor tudok elmenni legközelebb pisilni, úgyhogy Sorával együtt ittuk meg. Utánna tök ugyanúgy éreztem magam, méghogy magas koffeintartalom! A sorban előttünk egy csoport buzi szlovák volt, nagyon viccesek voltak, Neko olyan yaois beszólásokat mondott, csak úgy néztem.... Amúgy az emberek fele külföldi volt, találkoztam szlovénokkal is, volt egy nagyon aranyos szlovén lány, isteni haja volt, és annyira kicsi füle*o* Övé a világ legcukibb füle(: Imádom a Dielest, de a hely pöppet szűk volt, tényleg rengeteg ember akarta látni élőben a D'espairsrayt. Sikerült úgy a közepére beverekednem maga, ahol szintén elég sokat kellett állni, de az előadás tökéletesen megérte a kockázatot, hogy viszeres legyen a lábam öregen.
Nagyon tisztességes, profi koncertet toltak, szétsikítoztam az agyam, többet mozogtam(mozgás=ugrálás) mint egy fél év alatt tesiórán. Legjobban a Love is dead-en tomboltam, ez a kedvenc számom tőlük, de a Death Point sem volt semmi, olyan hangerővel nyomtuk a refrént....
Zero-n nyáladztam egy sort, persze akkor már Karyu sem maradhatott ki.
Persze volt ráadás, anélkül nem is koncert a koncert, meg persze pengető- és dobverő-dobverődobálás. Ez utobbit persze párosan hajítják el, az egyik darabért kisebb verekedés alakult ki, a fengörlöket a biztonságiaknak kellett őket egymásról leválasztani, ami ezért kicsit gáz.
Összességében egy felejthetetlen koncert volt, imádtam minden egyes pillanatát.

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól érezted magad. Remélem, ha hizumi meggyóg&ul akkor jönnek még, és akkor majdm együnk együtt: 3
    azt a dobverős esetet leírnád nekem pontosabban üziben facebookon?

    VálaszTörlés