2010. október 4., hétfő

Mondocon 2010

Szerintem senkinek sem újdonság, hogy idén két con volt, mert a Mondo és a Mat nem tudott megállapodni. Mint a címből is sejthető, én a Mondos rendezvényt tiszteltem meg jelenlétemmel :D Nem csak azért, mert mondos cikkíró vagyok, és kaptam ingyenjegyet( fekete-arany vip powaaa) hanem mert kíváncsi voltam a Hungexpóra. Nem titok, a PeCsa nem a szívem csücske, bár közel van és jól megközelíthető, plusz a Városliget sztem írtójó hely, egyszerűen kicsi. A hungexpó viszont totál lenyűgözött. Jó, ez meg messze van, a 37-es villamosmegállótól eljutni a főbejárathoz olyan, mintha egy amcsi videojátékban lennék, és kihalt tájon kell keresztülvergődnőm magam. A fűvel benőtt villamossín szintén para..... Maga az épületeggyüttes szellős, van hely mindenféle őrültségre, és az ember kap levegőt! Aszem 10-kor volt kapunyitás, én 11 körül mentem ki, már állt ott egy kisebb sor a helybenvételesekből. Igazából azért álltak, mert elfogyott a jegy, és várták, hozzanak még. Ehhez hasonló kisebb bakik előfordultak, de hol nem?

Sikerült megtalálnom Regiéket, úgyhogy el is indultunk körbenézni. Persze egyből belefuttam egy régi ismerősömbe, akit vagy 4. -óta nem láttam. Persze aztán szembejött velem Sora, akit akkor ismertem meg, amikor sorbanálltam a despára. Megnéztük a workshopokat, találkoztam Case-szel, Diával, aki valami fenomális ruhát húzott magára *-* Annyi jó árú volt, csorgott a nyálam.... a worlshopos épületben kapott helyet a DDR, amit egyszerűen imádok, de most későn érkeztünk, már melegítettek a versenyzők, és ahogy néztem őket, leesett az állam...nagyon jól tolták!
A conok egyik legtöbb embert lekötő programja a cosplay, gondolom ez sem újdonság. Most is nagyon színvonalas volt a felhozatal, bár a beígért cosplay-kupa tavaszra tolódott...nocomment. Sokan nem is indultak a versenyen, de mégis lepipáltak néhány indulót. Azért kéne már, hogy legyen önkritikája az embereknek! HA 90 kilós dagadt ribanc vagy, lécci ne miniszoknyás Kagoménak öltözz, köszönöm! Nekem legjobban a DN-es Rem tetszett, nem kevés munka lehetett a jelmezében, ami 100%ig élethű volt. Na, szóval képzelhetitek... de nem nyert semmit. Perszer díjazás szubijektív, na de akkor is -.- Csoportos craftmanshipből abszolút kedvenc a Pokemon csapat volt, imádom, ha van az embereknek humorérzékük. Az zavart csak, hogy vannak ilyen slágerszériák, és akkor mindenki azt cpzi... Oké, elhiszem, hogy a Trinity Blood jó alapanyag(ami nem igaz a szintén tömegcucc Bleachre) de azért nem csak ez az egy anime létezik. Vannak örök klasszikusok is, mint a Sailor Moon, csak azt nem tudom elképzleni, hogy a nulla rucit viselő csaj hogy nem fagyott szét. Van egy pasas, aki mindi csajnak öltözik, most épp Louise volt, nyáron meg Haruhi. Plusz még olyan anorexiásan vékony, hurkapálcikalábai vannak. Nem kicsit para.
Streetfashionosok megint voltak, a legtöbbjük loli-isteni ruhákban-,de például decorákat nem is láttam. Alap, hogy voltak free-hugosok, oké, lehet, hogy régi, de akkor is örök. Szeretek random emberkéket ölelgetni. Meg szeretek emberkéket ölelgetni alapból :33
Ha már con, akkor muszáj sushit enni, persze mint mindig, most is a Bambuszliget volt kinn, persze megint nem készültek föl a rohamra, és pont akkor fogyott el a rizs, amikor mi álltunk sorba....futárral hozták az utánpótlást, úgyhogy 20 perc állás után meg is kaptam az életmentő adagomat. Én sushi függő vagyok ugyanis. Ha egyszer kipróbáltad, nem bírod abbahagyni, azt már észrevettem. Annyira finom~ Én 6-6 lazac-vörössügér makit ettem, imádom a halat. Sok benne az Omega-3 zsírsav, az meg okosít :P
Sajnos nem tudtam maradni Kokia-koncertre, pedig az volt a con legnagyobb durranása, amivel jól lekörözte a MAT-osat. Regi felhívott koncert közben és közvetített, annyira aranyos volt tőle, totálisan meghatódtam... Vasárnap sajnos nem tudtam kimenni, de hallom volt con-piknik. Biztos jó lehetett(:
A következő con május 14-15-én lesz(érettségiidőszak powaa!), arra is akarok majd menni, nagyon bízom benne, hogy olyan jó lesz, mint a mostani!
Lávjú, béjbs!

1 megjegyzés:

  1. Egy con még lesz decemberben, nem tudom figyelted-e, talán nagyobb rendezvény is kerekedhet belőle mint az őszi Mondocon, mert több csapat fog össze egy rendezvény megalkotásáért 6000m2-en.Főként a Holdfényteam rendezi, de Animekarácsony is lesz ezzel összevonva... Tehát egyszerre lesznek animés emberek cosplayek, és filmesek :) Star Wars... akár Ironman XD de nem hiszem h bárki bevállalná mostanra... Avatar cosplay is lesz... Csak egy kis ízelítő ;)

    VálaszTörlés