2010. szeptember 17., péntek

Rossz idő

Elképesztő, szeptember közepe van, és úgy esik, mintha november lenne. Nem tudom, más hogy van vele, de engem nagyon lehangol ez az idő, kezdek depis lenni. Napsütést akarok! A fény bizonyítottan jó a lehangoltság ellen, emellett jó időben jóval több dolgot lehet csinálni, mint amikor szakad az eső. Mondjuk ott van a Károlyi(kevésbé benfenteseknek: ez egy eszméletlenül hangulatos kert a belvárosban, ráadásul a "gimi-körzet"ben van, így vannak a apáczaisok, eötvösösök, verespálnésok és kevesebb trefortos is), ahova nagyon szeretek kiülni suli után a barátnőimmel, és figyelni a többieket. Így viszont marad az iskola utáni rögtön-hazahúzás, amit nem nagyob szeretek. És a nyári ruháimat is szeretném még hordani, nem pedig száműzni a szekrény mélyére, és rögtön télikabátban járni.
Mondjuk az sem segít, hogy Anna valami eszméletlen undok. Nem értem, miért, minnél kedvesebb vagyok, annál undokabb lesz. Az lenne a megoldás, ha én is így viselkednék? Nem nagyon hiszem.... Holnap animecon, és Lizával megyek délután megnézni a cp-seket. Nem veszek jegyet, nem látom értelmét, meg sokan csinálják ezt, van egypár ember, akit jó lenne élőben. A rendezvényre a PeCsában kerül sor. Abba bele se merek gondolni, hogy most mekkora a sártenger a Városligetben.... Most a MAT-os con lesz, nem a Mondos, de arra nem térnék ki, miért is lesz két őszi con, mert úgy gondolom, nem túl nyilvános, mégha nekem ismerősök el is mondták. No, mindegy. Lizára visszatérve.....szerelmes vagyok az új hajába! Egészen rövidre vágatta, de szerintem ez még jobban kihangsúlyozza a mosolyráncait, amiket imádok. Hülyeség, hogy egy lánynak nem áll jól a rövid haj. Lizának valami félelmetesen gyönyörű hosszú haja volt, és csodálom, hogy volt bátorsága megtenni egy ilyen drasztikus lépést. Már alig várom a holnapot!!!

4 megjegyzés:

  1. Ilyen idő engem is lehangol. Esőtől be is ázunk, téli ruhákat sem szeretem. Remélem jó volt a Con.

    VálaszTörlés
  2. Voltam animeconon. Olyan délután négy óra felé. Nos, hát nekem csalódás volt ˇˇ

    VálaszTörlés
  3. milyen volt a con? őszintén? nem volt jó. és nem csak azért, mert kevesen voltak, hanem azért is, mert Lizával mentem volna, de ő nem tudott jönni, mert nem járt a hév. gondolom nem is kell mondanom, mennyire magambazuhantam. Teljes fél órát zokogtam, egyszerűen nem tudtam elfogadni, hogy a programmból, amit már egy hónapja vártam, semmi sem lesz.

    Azért remélem, Mondocon jobb lesz. Mondjuk ennél már csak jobb lehet :'D

    VálaszTörlés
  4. Mondocon szerintem jobb lesz. Drukkolok, hogy ott nagyon jól érezd majd magad.

    VálaszTörlés