2010. augusztus 31., kedd

Summer2010

Aki esetleg nem tudná, ma van a nyár utolsó napja, bármit csinál is ez a szörnyű időjárás. Minden önsegítő/ "találd meg a boldogságot" könyveb írják, hogy bizonyos időközönként le kell ülni, és értékelni az eltelt időt. Úgyhogy én most értékelni fogom a nyaramat.

Azon kívül, hogy rettenetesen hamar eltelt, számomra felejthetetlen volt. Az első legszebb emlékem a sulis utcabálhoz kapcsolódik, ami juni 11.-én volt. Igazából nem sokat "utcabáloztam", inkább a barátnőimmel ültünk a Károlyiban, és dumáltunk. A két legjobb barátnőmet, Nóri és Anna Fanny, akik nem apáczaisok, hívtam meg. És akkor megtörtént a csoda: a Széplány barátnőjével, Lizával beszéltem, és ő meg Emese odajöttek hozzánk a pokrócunkra. Bő egy órát dumáltunk így ötösben, de én örökké emlékezni fogok rá, annyira jól éreztem magam. Az utcabálon fellépet( és meg is néztük!!) a carbovarisos Ármin és Zsombor szereplését a Mármintban, ami nem volt rossz, főleg hogy a tetőteraszon volt a koncert, ami irtóra menő hely( legalábbis szerintem.) A koncert nem volt rossz, utánna még volt egy másik sulis banda, azalatt inkább lent kóboroltunk, meg Nórinak haza kelllett mennie. Még egyszer felmentünk a tetőre, mert játszott az egyik tanárzenekarunk(ú, most nem jut eszembe a neve xD) és az ex-matektanárom szintetizátoron tolta, muszáááj volt megnéznünk. Aztán olyan nyolc körül Anna Fanny is hazament, így egyedül maradtam., nekem persze semmi kedvem nem volt távozni. És akkor, csoda! Liza ott ült egy 10c-s sráccal, odamentem hozzájuk, és dumáltam Lizával. Már akkor gondoltam, hogy jóban leszünk, de ez a nyár folyamán csak erősödöött, sokat beszéltünk fb-n, és szerintem ritka, hogy az ember olyanvalakit talál, akivel nagyon jól megértik egymást.

Másik ilyen beszélgetős emlékem köbö két héttel később volt, amikor egy véletlen folytán talákoztam a Széplánnyal a nyelviskolában, ahová jártam. Leesett az állam, na, szóval képzelhetitek.... Másnap kifutottam magam, csak hogy találkozhassak vele, de az a 40 perc a napsütéses Batthányi téren tökéletesen megérte. Kár, hogy többet a nyár folyamán nem tudtunk találkozni, mert őnagysága elutazott Szlovákiába(o____O').

A július nagyon jó volt, bár semmi érdemlegeset nem csináltam a lazuláson és a napozáson kívül. Najó, hozzátehetjük még, hogy az irtóhelyes pasival flörtöltem a strandon. Akinek csak a keresztnevét tudom, szóval esélyem sincs, hogy megtaláljam facebookon :S Meg csomó könyvet olvastam, és hullahopp-karikáztam, cska hogy modellkedhessek a nyári conon.

Nyári Animecon. Augusztus 7. Pécs. Ahol a nagymamám is lakik, szóval nem volt gond a szállással és a többivel. Életem első conja volt, kibróbáltam a DDR-t, fergetegesen éreztem magam. Ott volt Regi, Réka, Hajni, csomót hülyültünk, a kedvencem a folyosón rohangálás volt a pedofil pasi elől, meg a nagyszínpadon táncolás, miközben mások leesett állal bámulnak. Az egyik legnépszerűbb divatblog írója, Siwa kraációjiból divatbemutatót tartottak, ahol én voltam az egyik modell. Az volt az első ilyen tapasztalatom, de remélem nem az utolsó. Valami hihetelen érzés kivonulni egy csodás ruhában úgy, hogy közben mindenki csak téged néz. Ezen mindenkinek át kell esni egyszer!

Sziget. Én a szombati napra mentem(igen, amikor az Iron Maiden is volt, de nem miattuk, hanem a sulis banda, a Carbovaris is fellépet. Ami azért, ha belegondolunk, igen nagy szó). Et az emlék is olyan, amit tuti, hogy nem felejtek el egykönnyen. Annyi jó zenével találkoztam, ott volt például egy belga banda, olyat tomboltam rá(mondjuk a sörzuhanyt kihagytam volna...)! :O Sosem gondoltam volna, hogy szeretem a reggit. De a világzenei színpadon fellépő Rupa and the April Fishes sem volt semmi! Éjjel fél kettőre hazaverekedtem magam, bedőltem az ágyba, és édesdeden aludtam másnap délig.

Aug. 21.-én jöttem fel balatonról, ahol kisebb megszakításokkal az egész nyarat töltöttem, és néha rámtör, hogy vissza akarok menni! Múlt héten bepótoltam a lemaradásom, és sok baártőmmel találkoztam, hétfőn Jázminnal, kedden Anna Fannyval, szerdán Domival, Csütörtökön Lizával. Jó volt <3

Holnap suli, újra láthatom Annát( nem bennfenteseknek: Anna= Széplány), de még ez sem tud felvidítani, most siratom a nyarat.
Bye-bye Summer, I will miss U!

1 megjegyzés:

  1. Na, soha rosszabb nyári szünetet kívánok neked :3333 jövőre pedig cskaazértis kikönyörgöm, hogy meglátogathassalak =)

    VálaszTörlés