2010. július 6., kedd

Waves

Vasárnap jöttem le anyukámmal és az öcsémmel Balatonra, ahol egy hónapot fogok eltölteni.
Tudja valaki, hol van Alsóbélatelep? Fónyód és Fenyves között, közigazgatásilag Fonyóhoz tartozik. Pont szemben van velünk a Badacsony és a sziglegeti hegy. Nagyon király a panoráma, szerintem az egyik legjobb a déli parton. Imádok itt lenni!! A nyaralónk mediterrán stílusú, élvezem, amikor a biciklisek megbámulják, mert olyan jól néz ki. A víz szerencsére meleg, van ilyen felfújhatós fotel, amiben anyukám szokott betolni a mély vízbe, mivel egyszerűen úúútálom a hínárokat. Mások is így vannak ezzel?
Még nyár elején eldöntöttem, hogy edzeni fogok. De tényleg. Kaptam is hullahopp-karikát, mert az állítólag karcsúsít.... nos, majd meglátjuk. Igazán elkezdhetném már, de... mindig akad fontosabb tennivalóm. Meg lusta is vagyok.... Térjünk vissza rá szeptemberben, jó?
Csomó könyvet hoztam magammal, de már a felén túl vagyok, és kicsit félek is, mit fogok olvasni... még szerencsére van egy Leasly Pears könyve, ami úgy 950 oldal.
Az idő gyönyörű. Le is kopogom... Bár pont ma volt úgy, hogy tisztára esőre állt, de délután kissé kisütött a nap, mentünk le egyből a strandra. Van egy szöredeszka-féleségünk, amit még Olaszországban vettünk, és ma akkora hullámok voltak, jól tudtunk hullámozni. nálam ez azt jelenti, hogy belekapaszkodom a deszkába, és nem teszem le a lában, hagyom hogy a hullámok felkapjanak. Nagyon imádom <3 Akkora szél volt, még tarajos hullámok is voltak, amikor a kedvenceim. És a helyes pasi is bejött a vízbe *-* Ugyanarra a strandra jár a testvéreivel( 3 fiú és 1 lány), mint én, és a szülei állandó lakosok, úgyhogy az egész nyarat it tölti... x) Már tavaly észrevettem, csak pont augusztus végén, de most, most itt van még másfél hónap!
És hogy stílusosan zárjam naplószerű postomat, legyen itt egy kis hullámzás:
http://www.youtube.com/watch?v=UfqX_6o5pUc
Szép nyarat mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Szép nyarat Alinám :33
    igen, a karika karcsúsít, én is terveztem lekezdni dehát...igen, mindig van valami fontosabb x"D
    én sem szeretem a hínárt, de a vízisiklók iránt mégnagyobb az ellenszenvem, szóval inkább vízi növény, mint kígyó x"D
    jó hullámzást :ň

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Byakum *megnyunyurgat*
    Jaj, csináljuk együtt *O*
    engem eddig mindig elkerültek, meg csak max egy pillanatig tart, szal én inkább sikló mint növény xD
    gyógyulj meg :'( (L)

    VálaszTörlés
  3. Jó nyaralást. :) Remélem jól fogod érezni magad.

    VálaszTörlés