2010. június 20., vasárnap

Celebration!

Nooss, úgy gondoltam, hogy írok valami köszöntőféleséget, ugyanis egy éves a blogom. Azt nem igazán mondhatom, hogy aktív blogger vagyok, havonta ha 1 bejegyzést sikerült produkálnom, ami, ha belegondolok, azért elég siralmas. De megígérem, hogy a jövőben ez másképp lesz, és normális időközönként fogok irogatni. Köszönöm a rendszeres olvasóimnak, hogy elolvassák ezeket a "műveket", remélem az ismertetőim meghozták a kedvet a kedvenceim elolvasásához/megnézéséhez. Ha igen, már elértem a célom. Mindezek mellet külön köszönet illeti AW-t, aki fáradozott, és csinált nekem egy egyedi fejlécet. Nagyon szépen köszönöm!:) Hát, azt hiszem ennyi elég, ha valakit kihagytam volna, elnézést ^^'. További szép napot!

5 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot :33333 és igen-igen, tessék többet írni X)

    VálaszTörlés
  2. Byaku, drágám, ez rád is vonatkozik...:))) köszönöm, és azt is, hogy rendszeresen olvasod az agyszüleményeimet xD

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot a blogodnak ^^
    Egyetértek Byaku-val, írj amennyit csak lehet :3

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot. :) :)

    VálaszTörlés
  5. Azóta kicsit fejlődtem PS téren x'D Boldogot x')

    VálaszTörlés