2011. február 14., hétfő

szalagavató~~

Hja, egy kis késéssel írok is róla.. úristen, de jó volt*o* Nálunk úgy szokás, hogy a kilencedikesek táncolják az első táncot, a palotást. Persze ez az Apáczai, úgyhogy jó későn volt az avató, pöpp egy-másfél hónap késés...a palotás-próbákat is későn kezdtük el... az ilyen eseményekre törvényszerű, hogy több lány jelentkezik, mint fiú, itt sem volt másképp. Nekem az elején lány párom volt, ennek egyik előnye, hogy mi voltunk középen:) A tánc maga nem nehéz, csak elég gyakorlás kell hozzá. Volt párcsere, nem igazán helyes pasi lett a párom, de legalább tudta a lépéseket.... A palotás két részből áll, egy két és fél perc hosszú lassúbó, és egy másfél perces gyors részből. Azért a lassú rész sem lassú.... A gyors részben sikerült kiharcolnom, hogy én és a párom legyünk középen(: ez a fajta "közép" más, mint az elején, mert ott két-két sor "takart" minket, itt meg a többiek a széleken voltak, egy körülöttünk csak egy hat lányból álló kör volt. Hú, annyit gyakoroltunk, hogy a zene már az agyamba teljesen befészkelte magát. Egyszer töriórán megnéztük a Hunyadi László operát, és pont egy táncos jelenet volt, és mi ment alatta? Hát a mi zenénk...majdnem lefordultam a székről.. Amiről még muszáj szólnom, az a ruha. A palotás régen az előkelők tánca volt, és ehhez megfelelő ruhát kaptunk. Abroncs, rá egy alsószoknya, arra egy gyönyörű bordó bársonyszoknya, felé meg egy kötény(ez volt az egyetlen eleme az öltözéknek, amivel nem voltam kibékülve), felülre egy blúz jött, olyan király volt a válltömés...rá egy hímzett bársony fűző, az egészet meg a párta koronázta meg... Ruhapróbán meg ruhás főpróbán semmi gond nem volt a szoknya hosszával, amikor meg élesben ment, még szép, hogy megbotlottam, és éppen akkor voltunk középen...pff
Nem csak azért vártam az avatót, mert táncolok, és ráadásul középen(pedig jó kombó~), hanem mert a mostani 12.évfolyam fontos nekem, elég csak Annára gondolni. A szalagtűzésükről lemaradtam, pont akkor kellett öltözni...Amikor felsorakoztunk bevonuláshoz, annyira izgultam, és eszembe jutott, h pisilnem kell... és mi volt az utolsó mondat, amit hallottam? A töritanárom beszólását: ugye most már tudjátok, honnan van a zene?xD Nagyon élveztem azt a 4 perc rivaldafényt, és a meghajláskor pont Peti előtt álttam.. mosolyogtam, mint egy hülyegyerek, ő meg furán nézet:'D Az egyik pillanat, ami nagyon megmaradt bennem, amikor Anna kivonuláskor rámmosolygott, majd lehajtotta a fejét..
Utánna jött egy meglepetés-tanártánc, hát szakadtam :'D Átöltözés után sikerült első sorban helyett találnom magamnak, onnan néztem Annék keringőjét. Majdnem elsírtam magam, egyszer mert annyira szép volt a sok gyönyörű ruha, másodszor meg annyira húsbavágóan tudatosult bennem, hogy Anna el fog ballagni T______________T Liza egyebként...nem írom le, még leszedné a fejem :'D Ő egy 11.essel keringőzött, Hubával, jaj, annyira aranyos volt:33 amikor megdícsért, hogy csinos vagyok, olyan jó kedvem lett hirtelen(:
Az többi keringő is szép volt, nem írok hosszabban róla, így is kilométer hosszúságú ez a post... Osztálytáncok közül a 12.c tánca volt a legjobb, ez vitán felüli. Ahogy Milánék rázták magukat fűszokányban.. és Ármin is... meg az egész ötlet nagyon vicces volt(:
Az egész hóbelenbanc végén volt szabad keringő, az első tánc természetesen Anná volt, de keringőztem Gyertyánnal is <3, meg Kikivel, Annafannyval. Eme barátnőm olyan kis cuki volt, felkérte nekem Ármint....kicsit se volt kínos :D És persze táncoltam Hubával is(:
Úgy volt, hogy megyek afterpartyra Jáminnal, Domival, Flórával, Sziszivel.... Lia anyukája nagyon ari volt, elvitt minket a Mekibe, ahol elütöttük az időt, amíg el nem kezdődött a partiii~~~~ Milánnal nem sikrült keringőznöm szalagavatón, hát be kellett pótolnunk a Meki pénztáránál xD a buli 10-kor kezdődött, sikerült odamennünk 11-re, persze ilyenkor még nem senki nem volt ott.
És itt jött a feketeleves. A buli 16+os volt. Oké ezt előre tudtuk, de ki gondolta volna, hogy lesz ellenőrzés? Nem facekontrol, hanem igazolványos. Nem jutottunk be, még ki is dobtak xD Olyan bunkó "biztonságiak" voltak... egy csomó gyökér, akik beengedték az osztálytársainkat.... Már ha erre gondolok, 500 lesz a pulzusom....>__< Persze rajtam szoknya volt, meg egy szál vékony harisnya... Olyan 11.30 felé már elég nagy tömeg volt, találkoztam is Hubával, nem akartam ,de olyan volt a hangom, amikor elmondtam, mi van, mint valami sírós kislány... lehet ez hatott rá, nagyon kedves és megnyugtató volt, "szerzünk neked egy diákot", és tényleg szerzett. Ó, annyira hálás vagyok neked <3 !! De nem mentem be, nem vagyok Lia, hogy kint hagyjam a barátnőim. Nem csak a buli miatt akartam ott lenni, hanem Liza miatt is. Síszünetben eléggé összevesztünk, és annyira lesújtóan néztem rá szünetekben, hogy nem bírta, és rámírt fbchaten, megbeszéltük, h afteren beszélünk. Találkoztunk az Almássy hall előtt, és azt mondta, itt nem tudunk beszénlni, majd máskor blablabla..... napersze!!! Amennyi megmaradt a szívemből, most romokban hever...
Vissza akarom pörgetni az időt szalagavatóra, és újraélni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése