2011. február 25., péntek

Évfolyam "parti" és Anna gyógyulj meg. Kérlek.

Tegnap volt a suliban az évfolyambuli. A c-sek szervezték, persze, a buli célja az volt, hogy az évfolyam összeismerkedjen. Kicsit elkéstek vele.... A c-sek eléggé antiszociálisak, köszönhetően az ofőjüknek, Petibának, aki az osztályát minden erővel közösségé próbálja kovácsolni( ha nnaaggyon gonosz akarnék lenni, azt írtnám most, hogy nem igazán jeleskedik muhaha), könyörgöm, milyen már, hogy megtiltja az Afterpartyt??! Más kérdés, hogy a Huy elment. Azért megnéztem volna, amikor Petibá tudomására jut... Nem mintha az én drága osztályomban nem lennének olyanok, akiket letagadnék( kezdve Csillával, eskü szerzek neki egy sztájlisztóót, ha nem csinál valamit magával, ez így botrány, de azért náhány fiú(?) is a vicc kategóriába tartozik), de a többsége suliszinten is vállalható, meg merem kockáztatni, hogy menők vagyunk(: Mi legalábbis. Nem okoztott gondot összeismerkedni az újakkal, a b-sek között vannak nagyon aranyos pípölök(ezt muszáj többes számba raknom, mégha a people eleve többes szám)(: Meg palotáspróbákon is csomó új emberkével taliztunk, a buli egy picit elkésett is volt... Farsang alkalmából beöltözés is volt, a mi osztályunkból a vállalkozó szelleműek hippinek öltöztek, még Kovács is( isteneeeem, szakadtam, írtónagy volt :'DD), én nem, nem égetem magan, azt meghagyom Flóráéknak. A csapatjátékot is elegánsan kihagytam, olyan másfél óra késéssel megérkeztem, akkor kezdődött a karaoke. Borzalmas hangom van, rosszabb, mint amikor a kréta csikorog a táblán, de a Partyarcot egyszerűen muszáj volt mindenkinek egyszerre üvölteni. Pöppet rontott a hangulaton, hogy amikor lekapcsolták a villanyt, Petibá felkapcsolta. Nemgáz, tényleg. Én legjobban a "diszkó" részét élveztem, mert ott már tényleg sötét volt, "dübürgött" a zene...igen, it voltak pirinyó problémák, mint pédául, hogy majdnem minden szám rádióóegycsakigazimaislááágermegy-féle dalocska remixe volt. Domival kiakadtunk, amiért nem volt Bloody Beetroots, de amikor a dídzsé kijelentette, hogy az Amsterdam by AfroJack nem egy ilyen buliba való, ott lehidaltunk. Mindenthogy, de tényleg mindenképpen próbáltunk meggyőzni, leadtott egy másik AfroJ. számot, a Take over controlt, amit szeretek, de nem űbereli a fent említettet, és akkor megszólalt a Barby Girl. WTF??? Liánál elszakadt a cérna, odament a Fülöp Milánhoz, úgy kiosztotta, hogy hogy adhat le egy ilyen égő számot stb, stb. Nagyvolt, Milán megígérte, lesz Amsterdam, persze nem lett, ekkor odamentem Gyertyánhoz, és sírtam neki egy sort, hogy járjon közbe az érdekünkben, és tényleg, a következő szám az Amsterdam volt!! Akkorát sikítottunk, és ráztunk magunkat, mint az őrültek. Sikerült kisírni még egy naagyonzsír számot, Borgore-tól a Nympfo-t(egyebként ma van itt a Studióban, kár, h 18+os....), még akkor volt iszonyatnagy a hangulat. Tánc, nos igen. Rettenetesen jól éreztem magam, másfél órát ráztam, szakadt rólam a víz, felért egy aerobikórával, de ne lettek volna ott tapizós nyomik. Szerencsére nekem sikerült elkerülnöm az egyik a-st, már ránézésre sem volt bizalomgerjesztős, de ahogy a kevésbé szerencsés barátnőim mesélték: minden négyzetcentiméterüket végigtaperolta, és ahogy áldozataival táncolt, már a gyomrom is kifordult. Épp lassabban táncolok, valaki megfog hátulról. Még szép, hogy egy pillanat alatt kiszabadítottam magam, és nemet mondtam. 1: nem is láttam még ezt a gyereket, nemhogy a nevét nem tudom o___O 2. mi az, hogy csak úgy megragad, se szó, se beszéd 3. olyan ronda volt, hogy az nemigaz. én nem táncolok ilyen gyökérrel! Ma reggel izomlázam volt a sok riszálástól~:3
A cím másik fele: Anna megint beteg, szegénykémnek fülgyulladása van. Nincs valami nagy szerencséje az egészségével. Remélem hamar meggyógyul, már nagyon hiányzik T______T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése