2010. december 17., péntek

hahaha-mosolyszünet

Liza üzeni:
"épp nem vagy chaten, de attól még elmondom, mi bánt.
nem tudom, hogy mit vársz tőlem, de számomra ahhoz, hogy érzelmeket és kötődést produkáljak több kell, mint némi felszínes csevely.. te pedig nem olyan világban élsz, ahol a belső világ játssza a főszerepet, folyton csak a külsőségekre figyelsz, talán félelemből, talán mert így szoktad meg, talán azért, hogy ne bonyolítsd túl az életed.
ha azt mondod nekem, hogy szeretsz, nem tudok hinni neked, mert nem ismersz és valójában nem is vagy rám kíváncsi, inkább csak magadra. olyan mértékű kötődést vársz tőlem, melynek nem tudok eleget tenni, abból kifolyólag, hogy megrémít, hogyan tudsz elítélni egy embert csupán a külseje alapján. könnyen játszod az istent, megmondod egy pillantás alapján, kit utálsz és kit szeretsz, pedig ez nem így működik. ha nem szánsz elég időt az építkezésre, minden össze fog dőlni.
én egy érzékeny ember vagyok, rendelkezem némi empátiával és szeretném, ha te is felfedezned a te érzelmi világodat. nem bántásból mondom, jót akarok.

a másik dolog pedig, hogy nem szeretem, ha megpróbálnak belefolyni az életembe és irányítani azt. felnőtt ember vagyok, majd én eldöntöm, hogy mikor, mit és kivel csinálok. lásd, ha zsomborba karolok bele, akkor belekarolok és ezt az összhangot még viccből sem szabad megsemmisíteni."

Nos, úgy igazából összevesztünk. Azt hiszem. Hétfőn rohadtul berágtam rá, mert megbeszéltük hogy foglal nekem helyet a Hamlet előadáson. És foglalt? persze, hogy nem... Nem ez az első alkalom, hogy megszegi az ígéretét, amire mellesleg allergiás vagyok. Jól berágtam rá, odamentem:"Kösz,bazd+, hogy foglaltál nekem helyet!"aztán elviharzottam. Btw, nagyon nem bánom, hogy nem mentem előadásra, Jázminnal és Domival olyan jól elvoltunk, zsír volt a buli:D Szóval ezt az üzenetet Liza este küldte nekem. Besírok, annyira jó, nem? Fele nem igaz, annyira közhelyes, hogy az már fáj. Csak azt nem értem, ha annyira empatikus, miért nem képes megérteni, hogy nem csak úgy lehet szeretni, ahogy ő. Én nem így működök. A legtöbb ember nem közömbös nekem, és elsőre megértem, hogy kedvelem-e vagy sem. Hiába próbálnék rajta változtatni, attól még ez így van. Minek is játszam meg magam? Pont azért szeretk Lizával lenni(a sok egyéb mellett), mert vele nem kell megjátszanom magam. Ironikus, hogy burkoltan erre biztat. De a legjobb rész egyértelműen az istenjátszós. Ezt meg honnan vette? Nagyon érdekelne.... Az érzelmi világ felfedezése meg EPIC. Ja, és a legjobb: annyira be voltam rá rágva még kedden is, hogy a neve mellé icipici halálfejet rajzoltam(miután ráugrottam Zsomborra :D). És nem áll velem szóba azóta. Vagyis nem pontosan. Mert kedden 7.óra után odamentem hozzá(nem bírtam tovább haragudni, egyből ellágyultam), és akkor még aranyos volt. Pedig beszélt Zsomborral, tehát elvileg már akkor is dühösnek kellett volna lennie. De szerdára kattant meg. Amikor odamentem hozzá átölelni, lelökött magáról! Na, ez aztán sokkolt. Ilyenre még nem volt példa. Nem igazán vágom, mi is van, mert persze megint megszegte az ígéretét, és nem mondta el, mi a getszy baja van. Találjam ki én magam?oO Azt meg igazán visszásnak érzem, hogy azt írja, nem vagyok rá kíváncsi. Ez így egy az egyban nem igaz. Liza sokszor mondta, hogy rosszul érzi magát, depis, én meg elhatároztam, hogy kigyógyítom. Rendületlenül hiszek benne, hogy az az életenergia, ami belőlem árad( ezt még Liza is elismerte), kirángatná a depresszióból. Úgyhogy kikérem magamnak, én igazán figyelek rá! :O
Na mindegy, amíg kiderül, addig is olvasgatom a fenti levelet, mindig jókedvre derít.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése