2010. február 1., hétfő

K-ON! OVA

Egyik kedvenc sorozatomhoz, a K-ON!-hoz január huszadikán jött ki az ova. Hát, meg kell hogy mondja, többet vártam tőle. Először is, csak olyan hosszú volt, mint egy átlagos rész. Másodszorra, abban reménykedtem, hogy valami nagy durr lesz a story. Persze, jó volt, hiszen a lányok első fellépéséről szólt nagyközönség előtt, de nem is volt új számuk, a Fuwa-Fuwaból is csak az elejét játszották el. Amúgy nagyon cuki volt, Yuiék fellépőtársai nagyon nagy arcok, sokat röhögtem Ritsuék barátnőjén, aki sárga kukásmellénybe bújt! Mio természetesen tisztára parázott a nyilvános szerepléstől, nagyon moe volt. Egy könnyed szórakozásnak megfelelő, remélem a máűsodik OVA, ha lesz, már több újdonságot mutat.

2 megjegyzés:

  1. Azt hallottam hogy az OVA-k jobbak mint a sorozat. Szóval teszek egy próbát vele, ha befejeztem a sorozatot. Amúgy Mugi kicsit leszbi!? x'D Erősítsd meg.

    VálaszTörlés
  2. hmm,sztem a specialkora gondolsz, mert eddig csak egy OVA jött ki..... de azok nagyon viccesek,csak rövidek. nem leszbi, csak fantáziál xD

    VálaszTörlés