2010. május 7., péntek

Díj (L)

Nos, nem vagyok valami aktív blogger, de kaptam egy díjat :3 És ennek nagyon örülök.
Persze, mint minden versenyben, itt is vannak szabályok:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kirakom a blogomba.
3) a szabályzatot kirakom a blogomba.
4.) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

* 1.-hát, riktkán írok, de örülök hogy vannak, akik elolvassák.
* 2.-tehát:



* 3.-kirakva
* 4.- a legnehezebb rész.... akkor lássuk
¤ egyet adok mindenképp Elhaymnak
¤ szeretnék adni Andreyának, mert olyan termékeny blogger
¤ Adnék egyet AW-nek, ösztönzésül, hogy többet írjon
¤ Emynek, a kis aranyoskámnak
¤ Szép Helénánk
Most így ennyi, rem nem gond, hogy csak öt embernek adtam...
* 5.- hát, remélem jó lett...
Név: Alina
Becenév: Nana
Lakhely: Budapest
Magasság: 165 cm
Névnap: július és június
Foglalkozás: tanuló
Testvérek: 1 öcsike
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: magyar, angol, orosz
Gyűjtemény: nem igazán gyűjtök semmit...
Cipőméret: hát, nem nagyon értem, hogy jön ez ide... de 38
Iskola: Középiskola
Kedvencek : fúú, sok minden...
Hobbi: olvasás, barátokkal levés, anime-manga
Zsebpénz: magánügy..
Álom: Tokióban élni
Szerencseszám: 7, 11
Szeretnék találkozni: hát, híres mangakákkal, Murakami
Harukival
Háziállatok: Nincs :'(
* 6.- AW 2010. május 3.

aszem ennyi lenne, mégesgyszer köszönöm! ^^

11 megjegyzés:

  1. Köszi.

    Kiírtam a te nevedet is:

    http://elhaym.wordpress.com/2010/04/19/ujabb-bloggerdij/

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ^^˝ Kiírtalak. Mostanság amúgy is sokat írok. No de igyekszek értelmes bejegyzést is írni, csak nem nagyon akar összejönni x'D

    VálaszTörlés
  3. naaaa, menthe én értelmes dolgokról írnék.... XD

    VálaszTörlés
  4. Szívesen. Szerintem jól írsz.

    VálaszTörlés
  5. köszi, ez nagy elimerés, főleg tőled. de én minden dicséretnek örülök, nehogy azt higgyétek,hogy nem...

    VálaszTörlés
  6. Szívesen.

    >főleg tőled

    Miért?:)

    VálaszTörlés
  7. mert te animés körökben híres blogger vagy :)

    VálaszTörlés
  8. én is köszönöm szépen =33

    VálaszTörlés
  9. Byaku <3 nagyon megérdemled *w*

    VálaszTörlés
  10. Köszi. Lassan újra kéne írnom valami animéről, mostanában inkább csak könyvekről írtam.

    VálaszTörlés