2011. január 20., csütörtök

Mucc!!

huh, nem is tudom, hol kezdjem a beszámolóm. Mondjuk az elején! Amikor megtudtam, hogy két banda jön, egyből tudtam, hogy választani kell. Mert csak akkor mehettem volna mondkettőre ha kitűnő leszek, és nem sikerült. De az OZ nem is jön be, csak pénzkidobás lett volna, meg amúgy is jön Nana Kitade :33 Persze megint az utolsó pillanatra hagytam a jegyvásárlást, de meglett, és ez a lényeg. Sziszi, aki a sulimba jár, nem tudott jönni, úgyhogy úgy volt, egyedül megyek, és akkor megtörtént a csoda: egy nagyon kedves, régi mondos fórumról ismert ismerősömről kiderült, hogy jön. Elképesztően megörültem, mert még sosem találkoztunk személyesen, csak fórumon dumáltunk sokat. Mindössze az rontott bele az összképbe, hogy másnap fizikatz-t írtunk. No mindegy, van ez így. Ötre kimentem Diesel elé, és amíg Andi nem érkezett meg, nos kicsit féltem egyedül. De miután megérkezett, minden fénybe borult, és az elkövetkező két órát Andi és Kate társaságában töltöttem. Csomót dumáltunk, még az sem zavart, hogy eleredt az eső, és nem ittam alkoholt, amire szintén büszke vagyok. Találkoztam sok ismerőssel, új infók bírtokába kerültem, ééss találkoztam Case-sel. A merch pultnál találkoztam álmaim pasijával, akiről kiderült, hogy lány. Kár :'( Nem voltunk sokan, olyan 220, gondolom ez csalódás lehetett a zenekarnak. Nekem ellenben bejött, nem volt törpenyomorúság(ez az én szavam a tömegnyomorra), a koncert egy részén a Dj pulton ültem, majd lementem, csatlakoztam az ugráló húsfalhoz. Nem igazán találom a szavakat, hogyan is írhatnám le, mit éreztem. A FLOW(áramlat élmény)hez hasonlítanám. Hatalamas élmény élőben látni a kedvenceidet, hát még őket! Tatsoru ennivaló volt, olyan energia áradt belőle, csak úgy lüktetett. és Yukke~~ elhaláloztam, hogy milyen cuki *-* A számok között voltak lassúak, és pörgősek, el lett találva az egész. Tracklistet most nem írnék, ha valakit érdekel, fennvan a honlapjukon. Egyedül a Zetsubot hiányoltam :'( Mindig van közönségköszöntés, szeretem hallgatni a magyar próbálkozásaikat. Annyira jó volt, hogy nem csak az énekes, Tatsuro beszélt, hanem mindenki. Akármilyen kevesen voltunk is, megígérték, hogy VISSZAJÖNNEK!
Egy lassú szám alatt Chino mellé keveredtem, olyan aranyos az a lány, nem lengedezett, csak állt, és teljes átéléssel figyelte Tatsorut. Jó olyan mellett állni, aki nem visít fél percenként a füledbe.... Ami hihetetlenül erősen megmaradt bennem, az az, ahogy Tatsoru gesztikulál a kezével. Olyan kifejező volt...~
Jövőre(vagy valamikor) találkozunk! Cupp-Cupp!

1 megjegyzés:

  1. na végre megírtad xD jajte, úgy örülök, ohgy jól érezted magad *p* egyszer kell már közösen is koncerteznünk valamikor ;)

    VálaszTörlés